fax2email.co.il

 

כללי
מהו שירות Fax2Email? | מהן הדרישות עבור Fax2Email | האם יש צורך בקו טלפון עבור Fax2Email | האם ניתן לקבל פקס בשירות Fax2Email רק מלקוחות של Fax2Email | כיצד מתחילים?האם עלי לשלם בנוסף עבור תמיכה טכנית? | האם השירות מאובטח? | האם יש תקופת שירות מינימלית? | מהם סוגי מספרי הפקס שניתן לקבל לצורך שימוש בשירות Fax2Email? | כיצד ניתן לקבל התראה בSMS ברגע שמתקבל פקס?

 

קבלת פקסים
האם יש הגבלה על מספר הפקסים שניתן לקבל? | מהו הפורמט של קובץ הפקס המצורף? | האם ניתן לקבל פקסים למכשירים הבאים XDA/PDA/Blackberry? | אם שני אנשים שולחים אליי פקס בו זמנית, האם אחד מהם יקבל צליל תפוס? | האם קבלת פקסים מיעד בינלאומי אפשרית? | האם ניתן להשתמש בכתובת דואר אלקטרוני נפרדת לכניסה לחשבון ולקבלת פקסים? | איך אני משנה את כתובת הדואר האלקטרוני לקבלת פקסים? | האם ניתן לצפות  בהיסטורית הפקסים שקיבלתי? | האם יש הגנה על הפקסים המתקבלים? | האם קבלת פקסים מתאפשרת 24 שעות ביממה? | כיצד ניתן לפתוח את קובץ הפקס? | לכמה כתובות דואר אלקטרוני ניתן לקבל הפקס?

 

החשבון שלי
כיצד נכנסים לחשבון שלי? | שכחתי את סיסמת הכניסה שלי, כיצד ניתן לשחזרה? | שכחתי את סיסמת הכניסה שלי, כיצד ניתן לשחזרה? | איך אני משנה את הסיסמא שלי? | מה קורה אם לא אפשרתי חידוש אוטומטי והשירות נחסם? 

 

רכישת השירות
מתי מתבצע החיוב על השירות? | באיזה אופן מתבצע החיוב? | האם עלי לחדש את השירות כל חודש? | באילו דרכים ניתן לשלם עבור השירות? | מתי משולמים דמי ההתקנה?

 

כללי

 

מהו שירות Fax2Email?
שירות
Fax2Email הינו שירות קבלת פקסים המיועד למשתמש הביתי או המשרדי. במסגרת השירות, מסופק למנוי מספר פקס וירטואלי המאפשר קבלת פקסים לאימייל (דוא"ל) במקום למכשיר הפקס הרגיל.


מהן הדרישות עבור
Fax2Email?
יש צורך בכתובת אימייל (דוא"ל) חוקית וגישה לאינטרנט.  
 
האם יש צורך בקו טלפון עבור
Fax2Email?
לא. כל שדרוש הוא כתובת אימייל (דוא"ל) וגישה לאינטרנט.
 
האם ניתן לקבל פקס בשירות
Fax2Email רק מלקוחות של Fax2Email?
לא. קבלת פקסים דרך האינטרנט מתאפשרת מכל מכשיר פקס רגיל.
 
כיצד מתחילים?
נכנסים לדף הבית ועוקבים אחר ההנחיות הניתנות שלב אחרי שלב.

תחילה יש לבחור מדינה, עיר, כתובת אימייל לקבלת הפקס ופרטים נוספים אחרים.

לאחר מכן, יש לבחור את תקופת המנוי הרצויה, לבחור את המספר המועדף עליכם מתוך 3 האופציות שיוצעו וכן הלאה, הכל בהתאם לשלבים.

יש לשים לב! בשלב האחרון לרישום ישלח אליכם אימייל לצורך אימות הפרטים. אנא השאירו עמוד זה פתוח עד לסיום ההרשמה. עם תום תהליך ההרשמה והרכישה, תיבת האימייל שלכם תהיה מוכנה לקבלת פקסים!

 

האם עלי לשלם בנפרד עבור תמיכה טכנית?
לא. התמיכה הטכנית ניתנת ללקוחות
Fax2Email ללא תוספת תשלום. ביכולתך ליצור קשר עם התמיכה הטכנית שלנו על ידי קריאת שירות בתפריט החשבון שלי>תמיכה בכל שעות היממה, או בטלפון במהלך שעות הפעילות המופיעות בעמוד יצירת קשר.
 
האם השירות מאובטח?
בוודאי! הגישה לשירות
Fax2Email מתאפשרת רק על ידי שם משתמש וסיסמא. האתר מאובטח בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת המידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, המידע בדבר החיובים ופרטי הלקוח באתר מוצפנים ומאובטחים. בנוסף, כל הרכישות המבוצעות באתר מועברות באופן מוצפן ומאובטח לחברות האשראי.
 
האם יש תקופת שירות מינימלית?
כן, תקופת השירות המינימלית הינה לתקופה של חודש אחד.

 

מהם סוגי מספרי הפקס שניתן לקבל לצורך שימוש בשירות Fax2Email?
* מספר פקס לאומי: מספר פקס בעל קידומת 73 שהינו כלל ארצי וללא שיוך לעיר מסויימת בארץ.

* מספר פקס רגיל: מספר פקס בעל קידומת עיר בארץ או בחו"ל.

* מספר פקס יפה: מספר פקס זכיר וקליט המיועד במיוחד לחברים, משפחה, לקוחות ושותפים עסקיים.

 

כיצד ניתן לקבל התראה בSMS ברגע שמתקבל פקס?
בכדי לקבל התראת SMS ברגע שמתקבל פקס בתיבת האימייל שלך, יש להתחבר לחשבון על ידי הזנת שם משתמש וסיסמא. מהתפריט הראשי יש לבחור בחשבון שלי ובתפריט המשני מימין בשירותים. כעת יש להקליק על לשונית ה SMS.
בשדה מספר הטלפון הסלולרי, יש להזין את המספר הסלולרי באופן הבא:
קידומת בינלאומית(מדינה) ללא אפסים+קידומת חיוג מפעיל סלולרי ללא אפסים+מספר הטלפון הסלולרי.
לדוגמא:
ברשת סלקום המספר יוצג כך: 972521234567
ברשת אורנג' המספר יוצג כך: 972541234567
לאחר מכן יש לסמן את תיבת הסימון בכדי להפעיל את השירות ולסיום להקליק על עדכן.
לתשומת לבך, שירות הSMS נמצא בשלב ניסוי ולכן ניתן ללקוחות Fax2Email ללא תשלום.

 

חזור לשאלות נפוצות

 

קבלת פקסים


האם יש הגבלה על מספר הפקסים שניתן לקבל?

אין הגבלה על מספר הפקסים המתקבלים לתיבת האימייל שלך, אולם קיימת הגבלה על כמות הפקסים הנשמרים בהיסטוריית הפקסים. המערכת מבצעת שמירה של הפקסים שהתקבלו ב-30 ימים האחרונים.

 
מהו הפורמט של קובץ הפקס המתקבל?
הפקס מצורף כקובץ
PDF.
 
האם ניתן לקבל פקסים למכשירים הבאים
XDA/PDA/Blackberry?
כן. קבלת פקסים אפשרית מכל מכשיר המאפשר קבלת דואר אלקטרוני.
 
אם שני אנשים שולחים אליי פקס בו זמנית, האם אחד מהם יקבל צליל תפוס?
לא. קבלת פקסים למייל הינה אפשרית ממספר אנשים בו זמנית למספר אחד של
Fax2Email.

 

האם קבלת פקסים מיעד בינלאומי אפשרית?
כל לקוחות
Fax2Email יכולים לקבל פקסים מיעדים בינלאומיים. 
 
האם ניתן להשתמש בכתובת דואר אלקטרוני נפרדת לכניסה לחשבון ולקבלת פקסים?
כן. ניתן להקצות כתובת אימייל לקבלת פקסים וכתובת אימייל שונה כשם משתמש.
בכדי לשנות את כתובת הדואר האלקטרוני המשמשת כשם המשתמש, יש להכנס לחשבון ע"י הזנת שם משתמש וסיסמא, לבחור מתוך התפריט הראשי בחשבון שלי ובתפריט המשני במידע אישי>דואר אלקטרוני.  לאחר השינוי יש להקליק על עדכון.
.

 

כיצד אני משנה את כתובת הדואר האלקטרוני לקבלת פקסים?
בכדי לשנות את כתובת דואר האלקטרוני שלך לקבלת פקסים, יש לגשת לתפריט החשבון שלי>שירותים, ללחוץ על שדה בו מופיעה כתובת הדואר האלקטרוני, לשנות לכתובת המבוקשת ולהקליק על עדכון. יש לשנות את  כתובת הדואר האלקטרוני עבור כל מספר פקס (לתשומת ליבך: ניתן להפנות כל פקס לחמש כתובות דואר אלקטרוני שונות).
 
האם ניתן לצפות  בהיסטורית הפקסים שקיבלתי?
כן. היסטוריית קבלת הפקסים נשמרת לתקופה של 30 יום. בכדי לאפשר שמירת פקסים בהיסטוריית הפקסים, יש לגשת לתפריט החשבון שלי>הגדרות ולבחור באפשרות הרצויה בסמוך לשדה שמירת פקסים. בסיום יש להקליק על שמירה.

 
האם יש הגנה על הפקסים המתקבלים?
כן. ניתן לקבוע סיסמת אבטחה עבור הפקסים. כאשר קובץ ה-
PDF של הפקס יפתח, יהיה צורך בהקשת סיסמא כדי לצפות בפקס. ניתן לקבוע סיסמת אבטחה לצפייה בפקסים בתפריט החשבון שלי>הגדרות. בסיום יש להליק על שמירה.
 
האם קבלת פקסים מתאפשרת 24 שעות ביממה?
כמובן! קבלת פקסים לאימייל שלך אפשרית בכל שעות היום והלילה. 
 
כיצד ניתן לפתוח את קובץ הפקס?
בכדי לפתוח את קובץ הפקס יש להתקין את תוכנת ה"
Acrobat reader" על מחשבכם. ניתן להוריד תוכנה זו מאתר חברת אדובי.
 
לכמה כתובות דואר אלקטרוני ניתן לקבל פקסים?
עבור כל מספר פקס וירטואלי ניתן לשייך עד חמש כתובות דואר אלקטרוני שונות. בתפריט החשבון שלי>שירותים נמצאת רשימת כתובות הדואר האלקטרוני. בכדי לבצע שינויים בכתובות אלה, הקלק על שדה דואר אלקטרוני לקבלת פקסים והוסף עד חמש כתובות דואר אלקטרוני שונות. יש להפרידן על ידי לחיצה על מקש האנטר (
ENTER). בסיום הקלק שמירה.

חזור לשאלות נפוצות

 

החשבון שלי


כיצד נכנסים לחשבון שלי?
כל שעליך לעשות הוא להכנס לעמוד הבית  ולהזין בשדות הכניסה למערכת את שם המשתמש שהוא כתובת הדואר האלקטרוני עמה נרשמת למערכת והסיסמא.    
 
שכחתי את סיסמת הכניסה שלי, כיצד ניתן לשחזרה?
בעמוד הבית מתחת לשדות הכניסה למערכת, יש להקליק על הקישור שכחת סיסמא.
  
איך אני משנה את הסיסמא שלי?
בתפריט החשבון שלי>מידע אישי>שינוי סיסמא. תדרש להזין את הסיסמא הנוכחית ואת הסיסמא החדשה. לאחר ביצוע השינוי יש להקליק על שינוי סיסמא.
 
מה קורה אם לא איפשרתי חידוש אוטומטי והשירות נחסם?
אם פג תוקפו של השירות ולא חידשת אותו, לא תתאפשר קבלת אותו מספר פקס. בכדי לא לאבד את מספר הפקס שהוקצה לך, יש לאפשר את אופציית החידוש האוטומטי בתפריט החשבון שלי>שירותים. בנוסף, ניתן לחדש את השירות מיד עם קבלת התזכורת שהשירות עומד לפוג.

 

חזור לשאלות נפוצות

 

רכישת השירות


מתי מתבצע החיוב על השירות?
החיוב מתבצע כאשר מסתיים תהליך הרכישה. לתשומת ליבך, במידה וחיוב הכרטיס לא עבר בהצלחה, השירות לא יופעל עד לביצוע התשלום בפועל.

 

באיזה אופן מתבצע החיוב?
החיוב נקבע על פי בחירתך בהתאם לתקופת השירות שנבחרה ובחידוש האוטומטי. לדוגמא: אם התקופה הנבחרת היא חודש אחד ואפשרת חידוש אוטומטי, אזי התשלום יתבצע כל  חודש. אם התקופה הנבחרת היא 12 חודשים אזי החיוב יתבצע כל 12 חודשים וכן הלאה.
 
האם עלי לחדש את השירות כל חודש?
עליך לחדש את השירות רק עם תום תקופת המנוי בכל אחד ממספרי הפקסים.
זאת ועוד, ניתן לרכוש תקופות מנוי שונות: החל מחודש אחד, 3, 6, 12 או 24 חודשים. חידוש השירות יתבקש רק עם תום המנוי. הודעת תזכורת תשלח בתאריך הסמוך לסיום מנוי בדואר אלקטרוני.

בנוסף, ניתן לעדכן את תקופת השירות ולהאריכה בכל עת. בכדי לבצע שינויים בתקופת השירות, יש להכנס לחשבונך, לבחור בתפריט המשתמש הגדרות>תקופת שירות ולבחור את התקופה הרצויה. בסיום יש ללחוץ על שמירה.

שינוי התקופה ישפיע על כל מספרי הפקס בחשבונך.

 

באילו דרכים ניתן לשלם עבור השירות?
התשלום עבור השירות מתבצע על ידי חיוב כרטיס אשראי. אנו מכבדים ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ודיינרס.

 

מתי משולמים דמי ההתקנה?
התשלום עבור דמי ההתקנה מחוייב פעם אחת בגין כל מספר בעת רכישה ראשונה של השרות.

 

 

חזור לשאלות נפוצות